İnsan
Resurslarının idarə edilməsi haqqında Bütün dünyada müxtəlif şirkətlərdə, idarəetmə üzrə
mütəxəssislər tərəfindən insanların biznes hədəflərə çatması istiqamətində fəaliyyətini
təmin etmək üçün müxtəlif nəzəriyyələr irəli sürmüşdülər. Bü nəzəriyələri cəmləşdirib
Mütləq kimi qəbul edə biləcəyimiz bir necə qaydalar ortaya çıxır.
Qayda 1: Şirkətin istənilən problemi - Şirkətin
İnsan Resurslarının İdarəetməsinin
problemidir.
İşçilərin
Performasnının aşağı düşməsi son nəticə ilə biznesin rentabelliyinə və əməliyyat
fəaliyyətinə güclü təsir göstərir. Bü
günkü gündə Şirkətlərdə personalın inkişafına və təlimlədnirilməsinə cox
ciddi əhəmiyyət verilməsməsi personalın günün tələblərinə cavab verə bilməyən
qeyri kompetent əməkdaşlara çevirir. Bunun qarşısını almaq üçün müəyyən
korporativ və sosial tədbirlərin görülməsi vacibdir: Təqaüd proqramlarının təşkili,
təcrübə proqramlarının keçirilməsi, Təlimlərdə iştirak və s Böyümək inkişaf etmək istəyən Şirkət mütləq şəkildə
müəyyən dəyişikliklərə getməyə məcburdur və Şirkət bu addımı atdıqda Personalın
bu dəyişiklikəri başa düşüb düzgün reaksiya verməsi lazımdır bu olmadığı hadla
nəticəni təsəvvür etmək üçün "Falçı" olmaq lazım deyil. Bu halda Qayda
2 -nin əhəmiyyəti önə çıxır.
Qayda 2: Şirkətin Əməkdaşları- Ancaq Hal
hazırda Şirkətdə işləyən Əməkdaşlar yox Eyni zamanda Gələcəkdə Şirkətdə İşləyəcək
və Şirkətdən ayrılmış insanlardır.
Qayda 1 də qeyd edildiyi kimi Personalın İnkişaf
etdirilməsi üçün Təlimlər vacibdir. ancaq bu zaman Əməkdaşın Hədəfləri ilə Şirkətinin
Hədəflərinin uzlaşmasının önəmi ortaya çıxır. Əməkdaş özünü inkişaf etdirdikcə
onun bazar qiymətinin qalxır və bu gələcəkdə Sistemli Motivasiya Sistemi olmayan Şirkət üçün Əməkdaşın ondan ayrılmasına gətirib çıxarır. (Bele olan Halda Bu tip
Şirkətin Bazarda Ancaq Bufer zona rolu oynadığı kimi təsurat ortaya cıxır.) Və
nəticədə Sizə Bu keyfiyyətlətə cavab verə biləcək Peşəkar lazımdır Siz nə
edirsiniz Bazar Qiymətində yuxarı əmək haqqı verməklə kənardan Əməkdaş cəlb
edirsiniz.( Maraqlı məqam odurki Yeni Əməkdaş Gəldikdə sizin sistemi öyrənməsi
və bizinesi başa düçməsi ən azında 3 ay
vaxt alır Bu işə mövcud bazar şərtlərində çox önəmlidir. Mən hələ sizin Yeni əməkdaşın
daha əvvəl işdən ayrılan işçi kimi edəcəyi ehtimalları haqqında danışmıram ).
Bax bu vaxt biz Qayda 3-ün nə dərəcədə əhəmiyyətli olduğu haqqında düşünməyə
başlayırıq.
Qayda 3: Şirkətin effektivliyini
artırılmasının ən qısa yolu Personalın və Şirkətin Hədəflərinin mümkün ola biləcəyi
qədər uzlaşdırılmasıdır.
Bu
gün İnsan Resurslarının idarəedilməsi dedikdə bu Heçdə İnsan Resursları xidmətlərinin
insanları idarəetdiyi mənasına gəlməməlidir. Səbəbi cox sadədir İnsanları Xətti və ya Funksiyonal menecerlər
idarə edirş . İnsan Resursları strukturunun rolu bu idarəetməni hər iki tərəfi
razı sala biləcək metodlarla təmin etməkdir. Əgər bu təmin olunmursa günahkar axtarmaq lazım gəldikdə ancaq İnsan
Resursları strukturunu yox eyi zamanda Xətti menecerləri sorğulamaq lazımdır .
Qayda 4 : İnsan Resurslarının İdarə edilməsinin
problemi-Xətti və İnsan Resursları menecerlərinin ümumi problemidir.
Bu
gün MDB -də bir çox şirkətlərdə İnsan
Resursarı strukturlarının fəaliyyətini analiz etdikdə bir cox halldara əməkdaşalrın
kargüzarlıq, kadrların yerdəyişməsi, işə
qəbul və təhsilə yüləndiyini görmək olar. İnsan Resurslarının Strateji idarəedilməsi
heç bir fəaliyyətlərin görülməməsi İR strukturlarının düzgün istiqamətdə getmədiyinə
bir işarədir. Bir cox Təşklatla bu
istiqamətdə heç bir fəliayyət aparmır və əksinə bu işin perespektivsiz olduğu qənaətindədir.
Bu Halda Qayda 5- Xatırlatmaq istərdim
.
Qayda
5: İşçilərin İdarəedilməsinin həmişə həm
Strateji (İnsan Resurslarınin idarəedilmsi) həmdə əməliyyat (Personalın idarə
edilməsi ) tərəfləri vardır .
No comments:
Post a Comment